środa, 24 lipca 2013

wygodnie i stylowo

W dzisiejszej stylizacji postawiłam przede wszystkim na wygodę, ale nie zabrakło też nutki elegancji - czyli tego, co lubię najbardziej.



Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo wszystko, co chciałam Wam pokazać, jest uwiecznione na zdjęciach. Luźna koszulka (łup wyprzedażowy) i dopasowane, poszarpane jeansy (typu boyfriend) to kompozycja, która zawsze się sprawdza, jeśli chcemy czuć się swobodnie, a zarazem stylowo. Elegancji dodają tutaj cieliste szpilki, które (może nie wyglądają), ale na prawdę są meeeega wygodne. Ostre noski znów są na topie !


Włosy upięłam w moją ulubioną fryzurę, czyli luźny koczek.

miłego oglądania
cmok.





spodnie - the Diva
koszulka- New Yorker (19,99 zł)
naszyjnik- Reserved
szpilki - no name
okulary - Reserved



17 komentarzy:

  1. Szpilki + luźna koszulka = zadowolona ja :D
    Zestaw w moim stylu, zatem nic więcej nie mam do dodania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka, naszyjnik, spodnie ekstra! sama chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szpileczki sa swietne!
    ostatnie zdjecie bardzo udane!
    fajna casualowa stylizacja!
    podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :) Elegancko i skromnie= idealne połączenie :)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne szpilki :)
    pinkisunique.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szpilki <3
    podoba mi się zdecydowanie ta koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, prosty look :) Podoba mi się ta fryzura, ale ja w takiej wyglądam jakoś dziwnie niestety :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo długo nosiłam tę fryzurę tylko po domu, bo jakos dziwnie się w niej czułam ;) Jednak z czasem ją bardzo polubiłam i jest to moje ulubione i najwygodniejsze upięcie ;) więc moze i Ty się przekonasz ;)

      Usuń
  8. Lubię taki kontrolowany luz. Lekko podwinięte nogawki u dżinsów. Super! (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie luźne zestawy są najlepsze i najwygodniejsze! :)

    Pozdrawiam i zapraszam http://tratwasquad.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, niby tak zwyczajnie, ale buciki sprawiły , że stylizacja jest naprawde interesująca:) Pozdrawiam ,dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie! Zdecydowanie Twoje najlepsze wydanie. Luźnie i z klasą... jeśli chodzisz na codzień podobnie jak modelki na wybiegu, nie zdziw się, jeśli nie jedna para oczu Cie odprowadzi wzrokiem dzięki temu zestawowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do modelki na wybiegu brakuje mi pare dobrych cm, ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne! Uwielbiam takie luźniejsze bluzki z większym wycięciem na plecach:)

    OdpowiedzUsuń